שאלות נפוצות
כללי
Collapsible content
זה באמת עובד?
זה באמת עובד?
כן! אלפי לקוחות מרוצות לא טועות.
לכמה זמן המדבקות מחזיקות?
לכמה זמן המדבקות מחזיקות?
המדבקות יכולות להחזיק עד 3 שבועות!
צריך מנורת UV בשביל להשתמש במדבקות?
צריך מנורת UV בשביל להשתמש במדבקות?
מנורת UV הכרחית עבור שימוש במדבקות לק הג'ל שלנו. היא מקשה את הג'ל ב- 100% ויוצרת תוצאה מושלמת בדיוק כמו אצל המניקורסטית ובחצי המחיר!
*מנורת ה- UV לא כלולה בערכה. קבלי מנורת UV בחינם בקניית 2 ערכות ומעלה! לחצי כאן למעבר למבצע שלנו 👈🏻
כיצד מסירים את המדבקות?
כיצד מסירים את המדבקות?
תהליך הסרת המדבקות מאוד פשוט!
1. רככי את המדבקה בעזרת שמן זית / השרייה במים חמימים.
2. בעזרת מקלון העץ יצרי רווח בין המדבקה לציפורן עד שהמדבקה תתנתק בקלות.
האם המדבקות מתאימות לאלרגניות ללק ג'ל?
האם המדבקות מתאימות לאלרגניות ללק ג'ל?
למדבקות לק הג'ל של Lakiz יש אלפי משתמשות אלרגניות שלא פיתחו אלרגיה כלל, לכן הן פתרון מושלם לאלרגניות! המדבקות עשויות ממספר שכבות המפרידות בין הלק לבין הציפורן, ובכך למעשה אין מגע של הלק עם הציפורן הטבעית.
הזמנות
Collapsible content
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אפשרויות התשלום הקיימות כרגע הן:
- כרטיס אשראי
- ביט
- אפל פיי
- גוגל פיי
בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן לשלם גם ב:
- ביט
- פייבוקס
- העברה בנקאית
תשלום האשראי מאובטח על ידי התקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.
אפשר לשלם במזומן לשליח?
אפשר לשלם במזומן לשליח?
כרגע לא ניתן לשלם במזומן לשליח.
ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה במייל
ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה במייל
אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכן, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהוזן בהזמנה ונעזור לבדוק למה המייל לא הגיע.
אפשר לבטל את ההזמנה שלי?
אפשר לבטל את ההזמנה שלי?
ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור.
שמתי בטעות נייד שגוי, מה עושים?
שמתי בטעות נייד שגוי, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הנייד בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
שמתי בטעות כתובת שגויה, מה עושים?
שמתי בטעות כתובת שגויה, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
משלוחים
Collapsible content
מתי אקבל את החבילה שלי?
מתי אקבל את החבילה שלי?
כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, זמני המשלוח הם 5-15 ימי עסקים (ימי עסקים הם הימים א׳-ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים) אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר הזמנה ונשמח מאד לעזור לכם לאתר את החבילה.
איך אפשר לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
איך אפשר לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
כמה ימים לאחר ההזמנה תקבלו מספר מעקב למייל, איתו תוכלו לעקוב אחרי ההזמנה בעמוד המעקב שלנו בלחיצה כאן.
יש לציין שמרגע האריזה ועד היציאה לשילוח - לפעמים המשלוח לא מתעדכן והסטטוס אותו תראו באתר הוא "פרטי מעקב לא נמצאו". אין לכן מה לדאוג, זה לא אומר שהמשלוח לא נשלח, הוא יצא למשלוח והועבר לחברת המשלוחים. תקבלו SMS עם הגעתה, עם העברה של החבילה לחברת המשלוחים וביום ההפצה / כשהחבילה הגיעה לנקודת החלוקה וזמינה לאיסוף.
לאן המשלוח שלי יגיע?
לאן המשלוח שלי יגיע?
אם הזמנת לנקודת איסוף - ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלך (SMS ישלח מחברת המשלוחים) אם הזמנת משלוח עד הבית, אז המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.
לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה
לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה
לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון שציינת אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילך.